Sunday, April 3, 2011

Serius aku mengantuk tapi aku nak dapat "A" semua subjek aku maik sem ini!

Saejah boleh, entry dengan tajuk terpanjang aku pernah hasilkan. Udah buang tebiat kew ko saejah nak jadi apa la nieh. Weh kome, aku ngatuk giler nieh, tapi banyak bende aku tak buat lagik edit tesis. Camno nieh....

Sedey hari ini sebenornyerk entah mengapa, tapi aku bersyukur rezeki datang mencurah-curah. Alhamdullilah. Semua yang berlaku ada hikmahnya. Kita sebagai manusia sabar aje okeyh. Labah-labah yang meraba-raba muka aku pagi semalam dah selamat mati. Tapi bukan aku yang bunuh. Insya-Allah dapat tidor malam nieh. Terima kasih kepada pembunuh labah-labah.

Aku nak sangat semua subjek aku dapat "A" sem nieh. Kerana apa? kerana ini merupakan sem terakhir buat aku di UKM, hua3. Sedey rasenyerk..... kalau tak dah tak dapat peluang dah. So, kengkawan marilah kita berusaha bersama-sama hingga ke titisan keringat yang masam, hahhaha. Tapi itulah masalahnya yerk, aku ni ,malazzzzzzz.

Just nak tulis, hari ini aku sedey.... tak tahu mengapa.....tue jerk....korang jangan marah yerk...rase serabut pulak....Ya-Allah berilah ketenangan dalam hidup hambamu ini. Amin...Semoga saejah dapat 4.0 pointer sem nieh...chaiyok saejah.....mari pukul kompang....

No comments: