Thursday, April 21, 2011

takoyaki sedapnyerk

Teringin nak makan takoyaki
so, bila dah teringin apa yang patut kita buat?
makanya, mari ke mines
yerk hari nieh aku nak gi mines
sape2 nak ikut leh tunggu kat bus stop kul 10am
ade bas amik
aku x dak keta

macam takde exam lak
padahal paper polimer tuh
aku kalau polimer cam spinning sikit otak aku nieh
bukan polimer jerk semua subjek sebenarnya
bangun jerk pepagi bukan nak study
online jerk tau
aku bukan x nak study tapi ngantuk
bile dok atas kalil suruh tidor
xnak lak mata nieh tido
sebab aku memang tak biasa tidor lepas subuh

macam mana nak dapat polimer A yerk
aku kem[punan nak dapat A polimer nieh
tapi x nak berusaha
tuler yang aku tak paham
tapi aku nak A
ehheheheh

semalam masuk buku2 rujukan dalam kotak
korang tau ada 12 kotak semuanya
aku tak tauler keta bapak aku muat ke tak barang aku
aku tak kire
muat ke tak muat kew
memang kene kasi sampai muat
nasibler ade yang kene balik naik bas kew
ade aku kesah
klah korang nak iron baju ark
tattatattataattaaaa

No comments: