Friday, April 1, 2011

tidak ku sangka

Yerk kenape tajuk entry aku begitu, kalau nak tahu bace sampai habis entry nieh. Weh series aku tak sangka group aku menang video presentation terbaik. Tajuknyerk pasal gold. Apapun syukur, murah rezeki dapat coklat. Thanks Dr. kay!

Tadi pergi mines, mesti korang tanyerk aku buat apa? aku beli barang sikit nak exam nieh pen amat-amatlah diperlukan. Macam-macamler lagi aku beli, aku beli bag, makan kfc, makan takoyaki, ice blanded, aku beli hadiah wa, aku beli pen, big apple dan pencerah alaishah. Banyak tak aku beli.

Tu sebab lama dah aku tak keluar, dah tuh sibuk memangjang nak buat camne. Ingatkan tadi aku nak beli kasut tuk LI, tapi tak jadi rase nak beli kat umah plak. Then aku beli perfume, tuk aku satu ngan adik aku satu, tapi adik akunyerk tu busuk, hahahha. Alah takpe dier dak sekolah agi. Biorkan... Kalau korang nak tahu aku dah sebulan tak pakai minyak wangi, hehhehh. Bukan ape tak nyempat nak outing.

Tadi aku dah bagi birthday present untuk wa, aku beli novel jerk. Aku lupe tajuknyerk aper. Tapi penulisnyerk Anis Ayuni, yang tulis novel tajuk "Manisnya Cinta". Aku beli novel tu pun sebab aku suke novel manisnya cinta tuh. HHhhAAA.

Okeylah, aku tak edit tesis agi nieh...dah nak exam nieh bahaya. Apapun hari ini best sebab dapat release tensen. Tapi sedey, sebab dah habis belajor. Dah takkan ade kuliah lagi selepas ini, kecuali aku amik Master. Korang doa-doaler aku boleh buat Master. hehheh.

No comments: